poniedziałek, 7 marca 2016

Moje zbiory lakierów hybrydowych .

Cześć dziewczyny ! Pewnie zauważyłyście że na blogu pojawiły się posty w których pokazuję wam swoje paznokcie, a na nich lakiery hybrydowe. Mimo tego że bez pomalowanych paznokci z domu się nie ruszę, nie mam zwyczaju pokazywnia w internecie każdego manicure który na sobie wykonuję. Ostatnio jednak stwierdziłam że chyba nie ma nic złego w tym, że od czasu do czasu wrzucę na bloga kilka zdjęć pazurków ;) Idąc za ciosem, przygotowałam dla was post w którym pokażę wam moje zbiory lakierów hybrydowych, a za razem napiszę też co sądzę na ich temat, które są moimi ulubieńcami, a które mimo woli idą w odstawkę. Zapraszam do czytania dalej ;)


Na pierwszy ogień idą lakiery bardzo popularnej oraz zachwalanej firmy Semilac. Jeśli chodzi o jakość lakierów, to spełniają one nawet te najbardziej wygórowane oczekiwania. Kolory są intensywne, nie prześwitują. Aplikacja jest dziecinnie prosta, a lakiery utrzymują się w idealnym stanie tak długo jak sobie tego zażyczymy, chociaż po mniej więcej dwóch tygodniach jesteśmy zmuszeni się ich pozbyć przez widoczny już po tym czasie odrost. Wszystko byłoby super, gdyby nie to że niektóre z lakierów Semilac na prawdę okropnie mnie uczulają (najbardziej Hardi). Ubolewam nad faktem że kiedy moje paznokcie pomalowane tymi lakierami wyglądają fajnie, moje dłonie i skórki zazwyczaj są w opłakanym stanie, a swędzenie dłoni jest nie do wytrzymania. Nie każdy lakier z tej firmy ma taki właśnie wpływ na moje dłonie, także nie mam pojęcia od czego to zależy. Słyszałam że całkiem spora ilość osób używająca tych lakierów też miewa reakcje alergiczne, dlatego jeśli myślicie o noszeniu tych lakierów, radziłabym wypróbować je na jednym czy dwóch paznokciach i przekonać się czy wy też macie takiego pecha jak ja. Moje ulubione kolory to przepiękny delikatny, blady róż o nazwie Biscuit (032) i intensywna czerwień Sexy Red (039).


Tutaj mamy mieszankę lakierów hybrydowych różnych firm. Jakość tych lakierów niestety też bywa różna. Lakiery Organail jakością dorównują tym z Semilac, utrzymują się na paznokciach długo, aplikacja i kolory też są fajne i przyjemne. Jak dla mnie, największym plusem tych lakierów jest to że zupełnie nie uczulają ;) Lakiery firm Beau Gel, Gel Len, Kiss Gel i Canni nie są najlepszej jakości, nie utrzymują się na paznokciach dłużej niż kilka dni, a uzyskanie gładkiego wykończenia (bez pęcherzyków powietrza) graniczy z niemożliwością. Tak na prawdę, właśnie uświadomiłam sobie że powinnam się ich pozbyć, i z pewnością tak też zrobię ;) Jeśli chodzi o Elite 99, to lakiery tej firmy są strasznie zróżnicowane jeśli mowa o jakości. Są takie które są na prawdę dobre, ale zdarzają się też takie które są kompletnie do kitu. Z lakierów widocznych na zdjęciu, moim ulubionym jest soczysty róż z Elite 99 (pierwszy od lewej). 



Ostatnie trzy lakiery, to moje najnowsze zdobycze ;) Są to produkty firmy Sensationail, które niestety nie należą do najtańszych. Mówię niestety, dlatego że lakiery bardzo przypadły mi do gustu i gdyby nie ich cena, pewnie miałabym ich całkiem sporo ;) Genialna jakość zachęca mnie jednak do nabycia też innych kolorów. Kolor Mauve jest bardzo ładnym brudnym różem, kolor Royal Ruby to przepiękna głęboka wiśnia, a La creme to dość żółtawy beż który nie należy do moich ulubionych kolorów (na opakowaniu wyglądał inczej, więc trochę się zawiodłam). Jedyne co sprawiłoby że te lakiery byłyby jeszcze lepsze, to to gdyby pędzelek był jednak nieco grubszy, znacznie ułatwiając aplikację. No ale, nie ma co narzekać ;)

Dziewczyny, jeśli też wykonujecie na sobie manicure hybrydowy, napiszcie mi o swoich ulubionych lakierach. Chętnie rozejrzę się za nowymi kolorami ;) Chciałabym też, abyście napisały mi jak radzicie sobie z uczuleniem na Semilac, jeśli takowe u was występuje. 

Do następnego ! ;)


5 komentarzy :

  1. Wow całkiem spora kolekcja. Ja mam nieco skromniejsze grono Semilaców. :) Ale również zamierzam poszerzyć ich zbiór. Pozdrawiam!

    MONIQUE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Też używam hardi i świetnie się spisuje :) Co do alergii to może wystąpić na wszystko, ale oczywiście zawsze warto najpierw przetestować nowy produkt. Mi się nigdy nie chciało testować nowych farb do włosów i w końcu okazało się, że na jedną miałam uczulenie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam NeoNail i jestem zadowolona tym bardziej że można je znaleźć stacjonarnie na wysepkach w centrach handlowych.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mie ostatnio szał hybrydowy niestety Semi ma piekne kolory ale też niesamowicie mnie uczula;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aħna nipprovdu drogi għat-trattament ta 'problemi tas-saħħa differenti, bl-użu ta' droga li huwa diġà pprovdut bil-qamħ jista 'jfejjaq il-marda kompletament.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń