czwartek, 3 marca 2016

Aktualizacja : Mój codzienny makijaż .


Kilka miesięcy temu, tutaj na blogu, pokazałam wam jak wyglądał mój codzienny makijaż oraz kilka podstawowych kroków które wykonywałam aby go uzyskać. Dziś, dlatego że moj gust w kwestii makijażu troszeczkę się zmienił, postanowiłam zrobić aktualizację. W przeciwieństwie do poprzedniego razu, dziś odpuszczę sobie pokazywanie wam poszczególnych kroków. Makijaż jest prosty i klasyczny, więc myślę że wszelkie demonstracje są po prostu zbędne ;) Delikatna baza z rozświetlaczem na pierwszym planie, matowy cień do powiek w cielistym kolorze, kreska namalowana eyelinerem, oraz doklejone moje ulubione rzęsy Demi Whispies od Ardell. Do tego czerwone lub różowe usta w zależności od humoru ;) Jeśli opanujecie czynność przyklejania sztucznych rzęs, wtedy wykonanie takiego makijażu zajmuje dosłownie kilka minut ;) Niżej, znajdziecie kilka zdjęć z obiema wersjami mojego codziennego makijażu oraz listę kosmetyków których użyłam do jego wykonania. ;) 









Wszystkie produkty których użyłam: Podkład Rimmel Wake Me Up, korektor Collection Lasting Perfection, Bronzer Benefit Hoola, Róż Makeup Revolution, Rozświetlacz The Balm Mary Lou Manizer, kredka do brwi Eylure, beżowy cień z paletki Cargo Vintage Escape (Harvest Moon), eyeliner w żelu Estee Lauder Double Wear Gel eyeliner, maskara Revlon All In One, Rzęsy Ardell Demi Whispies, Pomadki; czerwona Feedom Makeup w kolorze Jammy Dodger oraz różowa MAC Lovelorn

Dajcie znać na dole jak wygląda wasz codzienny makijaż.  Do następnego, dziewczyny ;)

8 komentarzy :

  1. Piękny make-up. Mój wygląda identycznie. Eyeliner, tuz, korektor.. :-)
    Masz sliczne oczy *.*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż, zazdroszczę koloru oczu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię bardzo Rimmel Wake me up :) Idealny makijaż dla Ciebie! Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci w tym makijażu, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygladasz bardzo ładnie, świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, starannie wykonany makijaż. Jesteś śliczna, więc tym bardziej zachwyca! Zostaję na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aa ja też lubię te rzęsy, ale nie umiem ich tak zdjąć, aby się nie popsuły. ;( Chociaż kiedyś dokleiłam to powiedziałam mojemu chłopakowi a on nie widział różnicy :D

    OdpowiedzUsuń