piątek, 26 lutego 2016

Paznokcie tego tygodnia - Semilac Hardi + Semilac 039

Jako szczęśliwa nosicielka hybryd na paznokciach, postanowiłam podzielić się z wami pazurkami które wykonane dzisiaj, towarzyszyć będą mi przez najbliższe dwa tygodnie. Swoje naturalnie średniej długości paznokcie przedłużyłam o kilka milimetrów za pomocą produktu Hardi, a następnie nałożyłam dwie cienkie warstwy lakieru hybrydowego Semilac w kolorze 039 Sexy Red. Nie będę rozwodzić się na temat tego jak wykonać manicure hybrydowy, ale jeśli chciałybyście zobaczyć u mnie taki właśnie (lub inny związany z hybrydami) post, dajcie znać na dole ;) Pazurki które dziś wam pokazuję, mnie bardzo się podobają, zaczynając od kształtu który może nie jest idealnym migdałkiem, no ale jak dla mnie jest całkiem okej, kończąc na krwistym, intensywnym czerwonym kolorze który na pewno przykłuwa uwagę ;). Dziewczyny, z jakimi kolwiek pytaniami, walcie śmiało w komentarzach ! ;)





13 komentarzy :

  1. Piękne paznokcie i śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten kolor wygląda tutaj na pomarańcz.
    śmieszny odcień, mam podobny ale taki typowy pomarańcz :)))
    buziaki! zapraszam do mnie!
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach zawsze trochę inaczej to wygląda ;) faktycznie trochę podchodzi pod pomarańcz, ale musisz wierzyć mi na słowo ze to jednak czerwony haha ;)
      Dziękuję, buziaki ;)

      Usuń
  3. właśnie zastanawiam się nad kupnem zestawu z neonail, zauważyłaś może, że od hybryd pogorszył się stan płytki paznokcia? a paznokcie mają piękny kształt:)
    http://klaudialechowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od samych hybryd płytka raczej się nie niszczy, zniszczenie może przyjść jedynie wtedy kiedy zbyt agresywnie będziemy ściągać lakier ;) Dziękuję ;)

      Usuń
  4. śliczny kolor, taki soczysty :3

    obserwuję i zapraszam
    http://ba3wa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, intensywny kolor, na wielu blogach spotkałam się już z firmą Semilac i wszędzie były tylko dobre opinie :)

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń