czwartek, 25 czerwca 2015

Mój codzienny makijaż - Lato 2015


Hej, na początku chciałabym was przeprosić za dość długą przerwę w blogowaniu, ale mam nadzieję że zrozumiecie że studia potrafią ostro dać w kość ;) Przez ostatni miesiąc nie miałam wystarczająco czasu na to żeby się wyspać, więc o blogowaniu niestety nie było mowy. Ale już wróciłam, więc posty pojawiać będą się dużo częściej ;) 
Dziś postanowiłam pokazać wam jak wygląda mój codzienny makijaż w wersji letniej ;) Zamiar był taki żeby pokazać wam zdjęcia 'przed' i 'po' ale udało mi się złapać kilka zdjęć podczas wykonywania makijażu, dlatego też je tutaj wrzucę. Standardowo, nie jestem profesjonalistką więc nie spodziewajcie się cudów ;) No to już ... ;)

Zdjęcie bez makijażu ;) Nie jest idealnie, ale też nie jest tragicznie ;)

Podkład na zdjęcie się nie załapał, ale nie roztarty korektor owszem ;) haha !



Podczas ostatnich zakupów w MAC'u dostałam próbkę maskary, efekt bardzo mi się podoba ;)

No a tutaj efekt końcowy ;) 

Jeśli o mnie chodzi, to taki makijaż na lato najbardziej mi pasuje. Jest naturalny, lekki no i przede wszystkim niesamowicie prosty i szybki w wykonaniu ;) Dajcie mi znać jak wyglądają wasze wersje letniego makijażu nadającego się do 'codziennego użytku' ;)

Lista użytych produktów : 
Podkład Bourjois 123 Perfect CC Cream - 31 Ivory
Korektor Collection Lasting Perfection - 1
Puder Soap & Glory One heck of a blot - Transparent
Bronzer Benefit Hoola
Róż MAC - Peachykeen
Rozświetlacz The Balm - Mary LouManizer
Kredka do brwi Eyeko - Blonde
Żel do brwi L'oreal Brow Artist Plumper - Light/Medium
Cienie do powiek Urban Decay Naked Basics - Venus, Foxy, Naked 2, Faint
Maskara MAC False Lashes Extreme - Black
Pomadka Clinique Color Pop - Beige Pop
Do wykonania makijażu użyłam pędzli Zoeva (klik) oraz Sigma (klik) które oczywiście polecam ;)

Dzięki za uwagę, no i do następnego ! ;)

14 komentarzy :

  1. Wyszło świetnie, a przede wszystkim bardzo świeżo :)) Jakie masz piękne oczyska! Będę tu częściej zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne dlugie rzęsy! marta-martaah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż :D Sama mam w planach zrobienie takiej notki :D
    http://bykaam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Chętnie zobaczę twoją wersję letniego makijażu ;)

      Usuń
  4. Pięknie wyglądasz w tym makijażu :) tak lekko i świeżo

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż :) a jakie masz piękne oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznotka z Ciebie! :-) Masz piękne rzęsiska i cudowne brwi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz! A i podkład podoba mi się na Twojej twarzy. Ja się z nim nie polubiłam i poleciał w świat.

    OdpowiedzUsuń