piątek, 1 maja 2015

Zdjęcia z Włoch . Wenecja / Rzym

Hej ! Dziś nie będę dużo pisać. Niedawno wróciłam z wycieczki którą zorganizował dla nas mój chłopak (mam cudownego chłopaka, tak! :)) Chciałam podzielić się z wami kilkoma zdjęciami, nie wrzucę tutaj wszystkich jakie zrobiłam, bo było ich ponad dwa tysiące, no a kto chciałby oglądać aż tyle zdjęć na blogu (haha). Szybko dodam jeszcze ze standardowy, "urodowy" post już niedługo, a tym czasem życzę miłego oglądania ! :) 





















12 komentarzy :

  1. Pięknie tam jest, cudne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest przepięknie, dziękuję ;)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia, bardzo ładne. Jak wyjeżdżam gdzieś to tak samo 2 tys.+ zdjęć, hah;)
    Byłam w Wenecji (podczas pobytu w Chorwacji) i w tą Niedziele jadę również do Włoch ze szkoły. Polecam również zwiedzić Chorwację!:)

    Pozdrawiam / kam-ilaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohhh! Cudownie ♥

    http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia, zazdroszczę pobytu tam :)

    OdpowiedzUsuń