wtorek, 19 maja 2015

Brzoskwiniowy makijaż na co dzień

Hej! Dziś bardzo krotki post, w którym pokażę wam makijaż który wykonuję na sobie prawie codziennie. Możliwe jest że nie wszystkim wam przypadnie do gustu, ale mnie się podoba ;) Ostatnio 'czuję' te "letnie" i "świeże" klimaty, dlatego też taki makijaż na mojej twarzy pojawia się najczęściej ;) Do wykonania makijażu wykorzystałam głownie brzoskwiniowe i pomarańczowe cienie do oczu z nowej paletki Inglot (recenzja, opis itd już w następnym poście). Chciałabym też szybko wspomnieć że nie jestem profesjonalistką, nie mam żadnego doświadczenia jako wizażystka, wszystko co robię, robię tak jak uważam że wygląda to dobrze, więc nie spodziewajcie się nieba na ziemi ;) Makijaż wykonuję codziennie rano w dosłownie 10 minut, jest on niesamowicie prosty w wykonaniu, więc jeśli wam też podoba się taka kolorystyka na oku, zachęcam do kombinowania ;) 








P.S. Mam do was techniczne pytanie. Czy ktoś z was wie dlaczego po wstawieniu (opublikowaniu) zdjęć na blogu, są one tak jakby wyblaknięte/znika z nich cały kontrast? Próbowałam już chyba wszystkiego żeby uporać się z tym problemem, ale nic nie skutkuje. Jeśli ktoś z was wie co powinnam zrobić i chce uratować mi życie, niech da mi znać ;) Dzięki !

21 komentarzy :

  1. Bardzo ładny makijaż,z resztą śliczną dziewczyną jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta delikatna kreska!
    Jeżeli zdjęcia są robione telefonem i zgrywane na komputer inną metodą niż kabelek to może być zgorszona jakość, jeżeli aparatem to nie mam pojęcia ;(
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie chodzi o to ze robione są aparatem, po edycji wszystko jest fajnie, w poście są okej, a kiedy tylko opublikuje, jakość od razu się psuje . Będę musiała dalej kombinować ;) Ale dziękuję za odpowiedź ;)

      Usuń
  3. Śliczny makijaż ! Delikatny i oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne oko !:) makijaż idealnie podkreśla twoja jasna tęczówkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie dlatego lubię wszystkie pomarańczowe, brzoskwiniowe czy też miedziane kolory na powiece ;)

      Usuń
  5. Śliczny make-up :) Tak sobie pomyślałam, że bardzo by ci do tego makijażu pasował róż mineralny z Amilie odcień Tip Top :) od siebie mogę dodać, że wyjątkowo długo się trzyma i pięknie rozświetla - koniecznie wypróbuj

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie, ale sprawdziłam i faktycznie bardzo fajny jest ten róż, przy najbliższej okazji na pewno wypróbuję ;) Dzięki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne kolory :) pasują do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie pokazałaś makijaż oka, to rzadkie, by tak dobrze oświetlone i skadrowane zdjęcie znalazło się na blogu.
    Co do wyblaknięcia zdjęć, to moim zdaniem jest to wada templatki lub zastosowanej wtyczki wyświetlającej zdjęcia.

    Obserwuję i zapraszam
    http://modna40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Do oswietlania zdjęć używam pierścienia ze stałym światłem, bo zazwyczaj kiedy robię zdjęcia nie jestem w stanie złapać już naturalnego oświetlenia ;) Dzięki za odpowiedź, chyba będę musiała pogrzebać w ustawieniach , może coś wymysle ;)

      Usuń
  10. Śliczny makijaż, ładnie rozświetla Ci twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny makijaż. Propozycja w sam raz na szybki makijaż przed szkołą, kiedy to często brakuje nam czasu :) Też mam taki problem ze zdjęciami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Jak tylko znajdę rozwiązanie do naszego problemu, dam znać na blogu ;)

      Usuń