sobota, 25 kwietnia 2015

Recenzja na szybko - Make Up Revolution Paletka do modelowania twarzy



Hej! Niedawno wpadłam na pomysł stworzenia takiej malej serii postów o nazwie "Recenzje na szybko", gdzie przygotowywałabym dla was nie zbyt długie posty w których opisuję moje opinie na temat jednego wybranego produktu. Pomyślałam że czasem fajnie jest oderwać się od standardowych długich postów, i przeczytać coś krótkiego, zwięzłego, na temat. Także dziś przychodzę do was z pierwszym postem z tej serii, i proszę was o to żebyście dały mi znać co myślicie o moim pomyśle :)

. . . . . . . . . .

No dobrze, postanowiłam że na pierwszy ogień pójdzie produkt który udowadnia że kosmetyki dobrej jakości wcale nie muszą być drogie. Jest to paletka do modelowania twarzy o nazwie Ultra Sculpt & Contour Kit od Make Up Revolution, która wpadła w moje łapki dość niedawno, ale nie martwcie się, bo moją misją było dokładne jej przetestowanie. Dziś przedstawię wam moje sprawozdanie dotyczące tego kosmetyku :) No wiec, może zacznijmy od tego co obiecuje nam producent. Jeden z opisów brzmi tak "Wyjątkowy zestaw do konturowania zamknięty w praktycznym opakowaniu. Zawiera bronzer, róż i rozświetlacz. Doskonale podkreśla kości policzkowe i konturuje owal twarzy. Gwarantuje efekt naturalnej, zdrowej opalenizny." No cóż, nie ma w tym opisie nic z czym można byłoby się nie zgodzić.  Producent nie kłamie :)


W paletce znajdziemy trzy rodzaje pudrów. Bronzer, rozświetlacz oraz róż. Moim zdaniem sposób w jaki te kolory zostały do siebie dobrane, jest ogromnym ułatwieniem dla osób które dopiero zaczynają swoja przygodę z makijażem, lub też dla osób które nie mają wystarczająco czasu podczas robienia makijażu, żeby przekopywać swoje zbiory w poszukiwaniu odpowiednich kosmetyków, które razem tworzyłyby na twarzy bardzo spójny efekt. A wiec, przyjrzyjmy się każdemu z tych pudrów z osobna. Zaczynając od bronzera, który należy do na prawdę bardzo małej grupy tanich bronzerów które faktycznie nadają się do konturowania. Pewnie same wiecie jak ciężko jest znaleźć w drogerii bronzer który nie będzie zbyt ciemny, nie będzie miał z byt ciepłego odcienia, będzie zupełnie matowy, bez żadnych drobinek, no i do tego nie będzie kosztował fortuny. Ten bronzer spełnia wszystkie te warunki, jest wystarczająco jasny, wiec nadaje się też dla osób o bladej karnacji, nie ma drobinek, jest o wystarczająco chłodnym odcieniu a do tego jeszcze jego konsystencja sprawia że jego aplikacja to po prostu przyjemność :) Tutaj wielkie brawo dla producenta za ten świetny bronzer. W samym środku paletki znajduje się rozświetlacz, w przepięknym szampańskim kolorze. jego ogromnym plusem jest to że pasowałby bez problemu do większości karnacji, dlatego że jego kolor ma idealne proporcje różowych oraz żółtych pigmentów. Rozświetlacz tworzy delikatną taflę blasku która nie ma nic wspólnego z tak zwanym efektem kuli dyskotekowej. Tutaj puder jest troszkę mniej 'delikatny', jednak nadal jest to dobrej jakości puder. Czy tylko ja jestem maniaczką róży? Mam nadzieje że nie, bo liczę na to że będą w śród was takie osoby które podzielą mój zachwyt nad przepięknym kolorem tego różu do policzków. Jest to połączenie koralowego oraz różowego z delikatnymi złotymi drobinkami. Bez wahania można stwierdzić że ten róż wzorowany był na słynnym 'Orgasm' z firmy Nars. Jejku jejku jejku, jak on cudownie wygląda na policzkach! Bez większego wysiłku dodaje nam bardzo dziewczęcego oraz naturalnie wyglądającego rumieńca :) 


Podsumowując, paletka to bardzo uniwersalny, ładnie wyglądający oraz łatwy w użyciu produkt na który na pewno warto się skusić. Jakby wcześniejsze argumenty nie były wystarczająco zachęcające, wspomnę że paletka kosztuje tylko 17 złotych (£3.50), co za trzy na prawdę genialnej jakości produkty jest niesamowicie niską ceną. Ja tu widzę same plusy :) Jeśli już posiadacie ten produkt i podzielacie moją opinie, lub też z jakiś powodów nie przypadł wam on do gustu, koniecznie dajcie mi znać, chętnie dowiem się jak te własnie pudry sprawdzają się u innych. Tym czasem ja dziękuję wam za uwagę, no i do następnego razu ! :)


10 komentarzy :

  1. Uwielbiam tą paletkę ! szczególnie rozświetlacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta paletka :) Muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam, ale podoba mi się ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bronzer i rozświetlacz wyglądają fajnie ale róż zupełnie nie w moim guście :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z kolei własnie róż najbardziej przypadł do gustu, widać każdy woli co innego ;)

      Usuń
  5. Ja nie lubię takich rozświetlających kosmetyków, ale dla zwolenniczek taka paletka to świetna sprawa - tym bardziej za taką cenę :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kusząca jest ta paletka i zajmuje mało miejsca :)

    OdpowiedzUsuń