piątek, 6 marca 2015

Tanie pędzle do zdobienia paznokci


Lubię eksperymentować z paznokciami, dlatego jak pewnie wiele z was, z ciekawością oglądam zdjęcia oraz filmy dziewczyn które pokazują nam jak je zdobić. Od dłuższego czasu polowałam na zestaw pędzli to paznokci, jednak nie chciałam wydawać na nie dużej kwoty pieniędzy. Przecież nawet nie mam pojęcia czy będę umiała cokolwiek wykombinować przy ich użyciu :) Dlatego postanowiłam zajrzeć na ebay w celu znalezienia własnie takich pędzli. No i znalazłam. Zestaw 8 pędzli do zdobienia paznokci, za jedyne £2. Nie mogłam powiedzieć 'nie'. 

Tak jak wspomniałam, w zestawie znajduje się osiem pędzli, każdy wykonany z syntetycznego włosia, metalowej skuwki oraz białego drewnianego trzonka na którym znajduje się wzorek zebry :) Jak na mój gust, wyglądają całkiem estetycznie. W zestawie znajdziemy cztery pędzle w kształcie 'języczka' o rożnych rozmiarach, dwa 'prostokątne' pędzle, jeden krótki pędzelek który trochę przypomina pędzel do aplikacji żelowego eyelinera, oraz "pędzel" wykonany z metalu, z malutką kulką na końcu. Nie miałam jeszcze okazji wypróbować tych pędzli, ale wydaje mi się że dla każdego znajdę jakieś zastosowanie, na przykład do malowania kresek, precyzyjnego nakładania brokatu czy też robienia kropek na paznokciach. Uwaga, wzorki nadciągają! ;) Głównym powodem dla którego chciałam podzielić się z wami moim "znaleziskiem" jest to że niektóre z was być może własnie poszukują czegoś podobnego w niskiej cenie. Ja pędzle znalazłam na ebay'u, ale podejrzewam że na allegro, amazonie czy nawet na born bretty store też znajdziecie podobne, bez większego problemu. Jeśli jednak posiadacie już taki zestaw, koniecznie dajcie znać jak wam się spisuje :)



.
Na samym końcu chciałam jeszcze dodać że mój "system" pisania postów raz w tygodniu niestety kompletnie się nie sprawdził i postanowiłam wrócić do pisania postów 'jak tylko dusza zapragnie'. Dzięki temu nie będę musiała ograniczać się do jednego posta na tydzień, a wy będziecie miały więcej do czytania :)

17 komentarzy :

  1. Takiego zestawu nie posiadam ;)
    Pewnie, że lepiej pisać kiedy się chce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kupić jakieś pędzle do paznokci, koniecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, okazały się całkiem przydatne ;)

      Usuń
  3. Również przydałyby mi się jakieś pędzelki do paznokci :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zajrzyj na Allegro, na pewno znajdziesz podobne w bardzo niskiej cenie ;)

      Usuń
  5. fajniutkie czekam na ciekawe zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają interesująco, może kiedyś wpadną w moje ręce :)

    Zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne, ale jeszcze ich nie uzywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, gdybym ja tylko miała choć odrobinkę talentu w tym temacie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takiego nie posiadam, ale twardo wierzę że trening czyni mistrza ;)

      Usuń
  9. niestety nie mam czasu na zabawy z paznokciami, maluje szybko standardowo na 1 kolorek ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja idę na łatwiznę i wybieram stemple ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo z pewnością spodobałyby się mojej siostrze - ona uwielbia robić wzroki na paznokciach i ma do tego talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja takiego pędzelka jak jeden z tych używam do malowania kresek eyelinerem i sprawdza się swietnie :)

    OdpowiedzUsuń