sobota, 24 stycznia 2015

Zdjęcia z Liverpool'u

Musicie mi wybaczyć że dziś też dość krótki i bardziej "wyluzowany" post, już tłumaczę dlaczego. Jak ostatnio wspominałam, w tym tygodniu razem z chłopakiem wybrałam się do Liverpoolu. Wszystko byłoby wspaniale, gdyby nie fakt że podczas pobytu przeziębiłam się tak straszliwie, że szczerze mówiąc nie pamiętam kiedy ostatni raz mnie tak rozłożyło. Wydaje mi się nawet że to co właśnie napisałam nie jest pisane z sensem, chyba. Tak myślę. Wybaczcie ;) Nie ważne. Wstawię tutaj kilka zdjęć, ponieważ na bardzo szczegółowy post opisujący nasza wycieczkę, na prawdę nie mam siły. Mogę wam tylko powiedzieć że było cudownie, o dziwo Liverpool okazał się być całkiem ciekawym i na prawdę ładnym miastem. Zwiedziliśmy główne zabytki, muzeum Beatles'ow no i oczywiście jak na fanów piłki nożnej przystało, poszliśmy też na mecz Liverpool'u. Mam nadzieje że nie będziecie miały mi za złe tego wpisu, ponieważ już powoli szykuje materiał na czysto kosmetyczne posty na przyszłe tygodnie :) Więc trochę cierpliwości poproszę. :) No dobra, nie będę więcej pisać, bo na prawdę mam wrażenie że czytając to będziecie zastanawiać się czy nie uderzyłam się w głowę, ale nie, to po prostu choroba robi ze mną straszne rzeczy. Na sam koniec chce podziękować za wyrozumiałość, no i mam nadzieje ze zdjęcia się spodobają :)












































U.
xxx

3 komentarze :

  1. Zdjęcia wspaniale a zwiedzania zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia, bardzo fajnie że tam byłaś. Zajrzysz? Bardzo mi na tym zależy. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń