piątek, 16 stycznia 2015

Już wróciłam + poszukiwanie motywacji i inspiracji wśród notesów.

Witajcie, na samym początku chciałabym was przeprosić za tak długą nieobecność tu na blogu, bez słowa wyjaśnienia. Nie jestem typem osoby która lubi się tłumaczyć ze swoich zachowań, dlatego powiem wam w prost że niestety przez ostatni miesiąc byłam tak zabiegana i po prostu brakło mi czasu na bloga. Myślę że większość z nas zdaje sobie sprawę z tego że prowadzenie bloga to nie kwestia pięciu minut, a fakt że lubię bardzo starannie przygotowywać się do każdego postu również przyczynił się do tego że w tych bardzo bardzo małych okresach wolnego czasu jaki miałam, nie byłam w stanie napisać czegoś z czego byłabym zadowolona na tyle aby to opublikować. Podsumowując, brak postów wynikał tylko i wyłącznie z braku wolnego czasu. Teraz kiedy przeprosiny mamy za sobą, mogę już spokojnie obiecać że takie zachowanie z mojej strony już się nie powtórzy (jeśli zabraknie mi czasu na bloga, po prostu was o tym powiadomię). Chciałabym też opracować sobie jakiś system, jakiś rodzaj organizacji, po to aby i mnie i wam żyło się łatwiej :) Postanowiłam że posty będą ukazywać się raz w tygodniu, prawdopodobnie co piątek (ewentualnie sobotę, zależnie od tego ile pracy będę musiała włożyć w przygotowanie wpisu). No, to skoro ta część mamy z głowy, powiem wam co tak na prawdę zmotywowało mnie do wprowadzenia organizacji w moje życie. Podczas ostatnich zakupów, weszłam do działu domowego w TK Maxx. Stwierdziłam że potrzebuje nowego notesu (wcale tak nie było, bo kilka pustych spokojnie znalazłoby się w mojej szufladzie), no ale jak na osobę uwielbiającą pisać przystało, nowych notesów nigdy mało! (tak, zrymowałam) :) Z początku nie wiedziałam na jaki się zdecydować, wiecie, kolorowe, w kwiatki, w paski, we wzorki. Wybór taki że głowa mała :) Rozglądając się po pulkach, jeden notes bardzo przykuł moja uwagę, "skórzany" notes z inspirującym cytatem. Postanowiłam rozglądać się dalej i ku mojemu zdziwieniu znalazłam kilka innych "inspirujących" notesów. Wszystkie tak idealne, że wybranie tego jednego omal nie przyprawiło mnie o ból głowy :) Oto one,





Napisy na notesach były przeróżne, zaczynając od "Marzenia, Nadzieja, Wiara, Miłość", przez "Uśmiechaj się, dziel się radością i dobrocią, tańcz w deszczu, śmiej się głośno, marz, bądź życzliwy i łaskawy, ciesz się życiem" aż do prostych, jednak intrygujących ptaszków na okładce :) Ojej, nie jestem w stanie opisać wam jak bardzo podobają mi się wszystkie te notesy. Jednak, mój wybór stanął miedzy dwoma ostatnimi. Po dobrych 15 minutach rozmyślania, stwierdziłam że ten fioletowy bardziej do mnie przemawia :) 

Cytat wytłoczony na okładce notesu brzmi "życie jest krótkie. łam zasady. Dawaj miłość, Śmiej się dużo. Nigdy nie żałuj rzeczy które sprawiły że się uśmiechnąłeś". Niby to tylko notes, kilka kartek i okładka, a jednak tak bardzo motywuje do działania. Zdradzę wam że w środku znajduje się już sporo notatek dotyczących przyszłych postów ;) Tym czasem, ja się z wami żegnam, do przyszłego tygodnia. 

Ps. W tygodniu wybieram się do Liverpool'u, i bardzo prawdopodobne jest że wrzucę tu kilka fotek, napisze jak było. Dajcie znać czy chciałybyście zobaczyć mini "relacje" z mojej wycieczki ;)



U.
xxx

3 komentarze :

  1. Doskonale cię rozumiem ,ale fajnie że już jesteś : ) OOO no Kochana to miłej podróży Ci życzę ♥ Obserwuje ; )

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ : )

    Miłej Niedzieli Życzę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Rewanżuję się tym samym ;)

      Usuń
  2. Ładne te notesy, takie nietypowe.

    OdpowiedzUsuń