piątek, 7 listopada 2014

Wreck this journal / Zniszcz ten dziennik

Dzisiaj przychodzę do was z czymś co w ostatnim czasie bardzo poprawiło mi humor, z książką która w ogóle nie służy do czytania :) O czym mowa? Dziennik Keri Smith o nazwie 'Wreck this journal' oraz jego polska wersja czyli 'Zniszcz ten dziennik' rozpoczyna się słowami "W TRAKCIE TWORZENIA DZIENNIKA UBRUDZISZ SIĘ. TWOJE UBRANIE POKRYJE SIĘ FARBĄ ALBO INNYMI DZIWNYMI SUBSTANCJAMI. ZAMOCZYSZ SIĘ. BĘDZIESZ PROSZONY O ZROBIENIE RZECZY, KTÓRE BĘDZIESZ PODDAWAĆ W WĄTPLIWOŚĆ. BĘDZIESZ UBOLEWAĆ, ŻE KSIĄŻKA ZNAJDUJE SIĘ W OPŁAKANYM STANIE. ZAMIENISZ DESTRUKCJĘ, KTÓRA CIĘ OTACZA, W KREACJĘ I ZACZNIESZ ŻYĆ TWÓRCZO!" Zachęcające? Dziwne? Irytujące? Może. Ale zapewniam, ta książka to na prawdę kupa dobrej zabawy dla kogoś kto chce odstresować się w kreatywny sposób, ale tez i dla osób które nie do końca wyrosły jeszcze z kolorowanek :) Jedyne co jest nam potrzebne to trochę przyborów papierniczych, dobrych chęci no i w sumie wszystkiego co znajduje się w okol nas. 



Dziennik kopiłam dość długi czas temu i na prawdę cieszyłam się kiedy pierwszy raz miałam go w dłoni, mogąc zrobić z nim to na co tylko miałam ochotę. Po dwóch dniach zabawy, stwierdziłam ze moja radość przy kupnie książki mogę spokojnie nazwać słomianym zapałem. Dlaczego? Trzymałam dziennik przed nosem, nie mając pojęcia co z nim zrobić. Nie jestem wystarczająco kreatywna? Będąc człowiekiem wychowanym tak aby zawsze traktować książki z szacunkiem, być może to jednak to nie jest dla mnie, myślałam. Nic z tego. Przez około miesiąc książka leżała spokojnie, ale ostatnio postanowiłam dać jej druga szanse. Bingo! Widać za pierwszym podejściem nie czułam wystarczającej potrzeby odstresowania się bądź wyrażenia siebie w kreatywny sposób, bo przy drugim podejściu udało mi się zapełnić kilka stron. Oczywiście te moje bazgroły nie mogą w najmniejszym stopniu równać się z dziennikami innych ludzi, które przeglądałam godzinami w internecie, ale to nie jest ważne, Cały sekret w tym aby być sobą, nie próbować kopiować innych no i dać się ponieść fantazji :) 





Wreck this journal / Zniszcz ten dziennik dostępny jest i w UK i w Polsce, także jeśli zainteresował was taki pomysł na spędzanie wolnego czasu to jak najbardziej polecam! :) Ja posiadam wersje w języku angielskim którą bez problemu można kupić w księgarniach typu WH Smith czy Waterstones, ale tez na Amazonie gdzie zapłacicie za dziennik około £5. Jeśli mieszkacie w Polsce, najprościej jest kupić go w Empiku za około 25zl. 

Udanej zabawy :) 



U.
xxx




4 komentarze :

  1. Słyszałam wieeeele dobrego na temat tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. posiadam 'finish this book' tej samej autorki, jednak zapomniałam o tym, że miałam ją uzupełnić ;d
    dzięki Twojemu postowi mam motywację, by do niej wrócić, za co dziękuję :)
    pozdrawiam,
    http://another-pony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń