wtorek, 25 listopada 2014

Lakierowe kombinacje, czyli zygzaki i taśma malarska.

Pamiętacie mojego ostatniego posta o ozdabianiu paznokci? Zgadnijcie co :) Sprawiło mi to tyle frajdy że postanowiłam znów zabawić się z paznokciami. Musicie jednak pamiętać że to co wyczyniam na swoich paznokciach to kompletnie moje wymysły i nie każdemu przypadną do gustu :) W żadnym wypadku nie traktuje tego posta jako "tutorial" bo uważam że najpierw trzeba coś samemu potrafić żeby nauczać innych, a w moim przypadku tak nie jest :) Potraktujcie to jak takie 'DIY' dla paznokci :) Do wykonania użyłam trzech lakierów, szary z Essie (Chinchilly), musztardowy z Barry M (Mustard, bardzo oryginalna nazwa) oraz top coat z Seche Vite (mój absolutny numer jeden).

















Bardzo prawdopodobne jest że rzeczy które będą nam potrzebne masz już w domu, więc nie ma potrzeby biegać po sklepach czy też zamawiać czegokolwiek z internetu. Jedyne w co musisz zainwestować to trochę wyobraźni i dobrych chęci :) Zbliża się zima, na dworze mroźno, nie chce nam się wychodzić z domu, a ten 'mani' wykonać możesz tu i teraz! :) A oto nasze 'składniki' :
















Tylko dwie rzeczy. Taśma malarska i nożyczki. Wybrałam taśmę malarską dlatego że wbrew pozorom jest bardzo wytrzymała, nie rozerwie się nam podczas odklejania od paznokcia, no i przede wszystkim nie jest aż tak klejąca jak np taśma bezbarwna, więc nie będziemy miały aż tyle zachodu z odklejaniem bez zepsucia wszystkiego nad czym pracowałyśmy w pocie czoła :) Z racji tego że postanowiłam zafundować sobie zygzaki na paznokciach, użyłam nożyczek do wzorkowania. Jeśli jednak nie masz takich w domu, to nie problem bo przecież każda z nas umie wyciąć zygzaki, prawda? Po prostu te do wzorków oszczędzają nam trochę czasu. Plus jest tez taki ze jeśli nie masz ochoty na zygzaki, przy użyciu normalnych nożyczek możesz wyciąć z taśmy cokolwiek innego np fale itp. Przejdę teraz do wykonania :)

1. Zaczynamy od pomalowania wszystkich paznokci jednym kolorem. Ja wybrałam szary bo stwierdziłam że każdy inny kolor będzie do niego pasować (nie wiedziałam jeszcze że użyję żółtego)
2. Przyklejamy wcześniej wycięte paski z taśmy malarskiej w dowolnej ilości/odległości. Nie musi być idealnie równo, przecież to 'mani' dla zabawy, a nie na ślub :)
3. Na paznokieć na który przykleiliśmy paski nakładamy dość cienką warstwę drugiego koloru lakieru do paznokci (wybrałam żółty, bo wydawało mi się że biały byłby zbyt nudny, a nie miałam ochoty na inne kolory). Jeśli jedna warstwa nie pokryje paznokcia wystarczająco, nakładamy drugą, również dość cienką. 
4. Czekamy aż lakier do końca wyschnie. Nie próbuj nawet odrywać pasków podczas schnięcia (uwierz mi, próbowałam i wszystko tym spieprzyłam) :) Kiedy mamy stu procentowa pewność że lakier jest zupełnie suchy, odrywamy po kolei paski od paznokci. Następnie pokrywamy paznokcie top coat'em żeby wszystko scalić w jedność i wygładzić paznokcie :) Gotowe ! :)

Tak wyglądają moje paznokcie po tym wyczynie. Tak jak wcześniej wspomniałam, jestem bardzo niecierpliwa i zaczęłam odrywać paski zanim lakier wysechł do końca, dlatego też efekt nie jest taki jakiego się spodziewałam. Miałam trochę roboty z 'naprawianiem' paznokci, ale gwarantuje wam że jeśli poczekacie aż  lakier wyschnie do końca, nie będziecie miały takich problemów :). Szczerze mówiąc, bardzo wkręciłam się w zdobienie paznokci, dlatego spodziewać się możecie więcej postów opisujących moje paznokciowe wariacje :) Jeśli macie jakieś ciekawe pomysły na paznokcie, podzielcie się nimi w komentarzach, chętnie ich spróbuje :) 



U.
xxx

11 komentarzy :

  1. szkoda, że nie mam cierpliwości do takiej zabawy ;c Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. TAK PROSTO IDZIE TAKIE CUDA WYCZAROWAC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na wzorki!! wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna metoda ;) Muszę kiedyś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej!
    Chętnie odwiedzam Twojego bloga i dlatego nominuję Cię do Liebster Blog Award!
    Szczegóły tutaj:
    http://francja-elegancja.blogspot.fr/2014/12/and-winner-is.html
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne! Podoba mi się to połącznie kolorów, lubię zestawienie szary+jakiś zdecydowany kolor, żółty się tu świetnie sprawdził :)
    u mnie na blogu na pewno znajdziesz mnóstwo paznokciowych inspiracji, np. w zakładce "tutoriale" albo tej z kotami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałaś ode mnie nominację do Liebster Blog Award - zapraszam do mnie po więcej informacji www.lifeandchill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie ci to wyszło!
    super efekt, na pewno wykorzystam :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń